Prodej vstupenek Tate Collective pro mladou generaci

Britská Tate oznámila nové schéma prodeje vstupenek Tate Collective pro mladou generaci (16 – 25 let). Jako první státní muzeum-galerie v UK poskytuje on-line zdarma členství komukoliv na světě ve výše zmíněném věku. Členství umožňuje zakoupení vstupenek na jejich výstavy za £5 (pro člena a 3 jeho hosty platící též 5 liber) a dále jsou poskytovány slevy v Tate kavárnách a obchodech. Tato nabídka nepochybně zvýší zájem mladé generace o výstavy v Tate, kde ceny vstupenek v poslední době sahají přes £20 (Picasso 1932).

Více na: https://shop.tate.org.uk/collective-register, http://www.tate.org.uk/press/press-releases/tate-seek-trustee-new-generation-and-launch-ps5-exhibition-tickets-16-25-year

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Irena Goldscheider

Irena Goldscheider (1950, Praha) studovala v letech 1968-73 na FF UK obory dějiny umění a estetika. Pracovala v Uměleckoprůmyslovém museu v Praze (1973-81) jako kurátorka v oboru skla a současného umění. Od roku 1981 žije ve Velké Británii, kde pracovala v letech 1981-89 jako asistentka v Dan Klein Gallery v Londýně a kurátorka Dan Klein Glass Collection. Je nezávislou kurátorkou výstav ve spolupráci s Britským muzeem, Britskou radou, Victoria & Albert Museum, Českým centrem v Londýně, Uměleckoprůmyslovým museem v Praze. Spoluzakládala a byla redaktorkou časopisu Grapheion, byla dlouholetou přispěvatelkou časopisu Ateliér.

Líbil se Vám? Sdílejte článek s ostatními.
  • 3
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Irena Goldscheider

Irena Goldscheider (1950, Praha) studovala v letech 1968-73 na FF UK obory dějiny umění a estetika. Pracovala v Uměleckoprůmyslovém museu v Praze (1973-81) jako kurátorka v oboru skla a současného umění. Od roku 1981 žije ve Velké Británii, kde pracovala v letech 1981-89 jako asistentka v Dan Klein Gallery v Londýně a kurátorka Dan Klein Glass Collection. Je nezávislou kurátorkou výstav ve spolupráci s Britským muzeem, Britskou radou, Victoria & Albert Museum, Českým centrem v Londýně, Uměleckoprůmyslovým museem v Praze. Spoluzakládala a byla redaktorkou časopisu Grapheion, byla dlouholetou přispěvatelkou časopisu Ateliér.